Czy zachłanność jest źródłem nieodpowiedzialności? - VI Konferencja Nienieodpowiedzialni już 7 listopada

Brandscope 

7 listopada w Centrum Konferencyjnym Polin w Muzeum Historii Żydów Polskich w Warszawie odbędzie się VI Konferencja Nienieodpowiedzialni.

Czy zachłanność jest źródłem nieodpowiedzialności? - VI Konferencja Nienieodpowiedzialni już 7 listopada

·         7 listopada w Centrum Konferencyjnym Polin w Muzeum Historii Żydów Polskich w Warszawie odbędzie się VI Konferencja Nienieodpowiedzialni.

·         W tym roku będziemy zastanawiać się m.in. nad tym, czy kłamstwo jest najskuteczniejszym narzędziem sprzedaży oraz jak kontrolowane są zachowania konsumentów na rynkach finansowych.

·         Wśród zaproszonych gości znajdą się m.in. ks. Adam Boniecki, prof. Dariusz Doliński, prof. Anna Giza, Henryk Wujec, prof. Dominika Maison czy dr Tomasz Sobierajski.

·         Oprócz rozmów i debaty, podczas Konferencji zostaną także przedstawione wyniki badania „Chciwy, zachłanny czy zagubiony?”.

 

Już po raz szósty przedstawiciele biznesu, nauki oraz autorytety moralne spotkają się, aby dyskutować o odpowiedzialności, jej roli w biznesie i życiu społecznym. W tym roku będziemy zastanawiać się m.in. nad tym, czy kłamstwo jest najskuteczniejszym narzędziem sprzedaży oraz jak kontrolowane są zachowania konsumentów na rynkach finansowych.

Podczas tegorocznej edycji Nienieodpowiedzialnych, oprócz dyskusji i przemyśleń na temat odpowiedzialności branży finansowej oraz wyzwań, jakie przed nią stoją, poświęcimy także uwagę konsumentom. Zastanowimy się wspólnie, jakie mechanizmy kierują naszymi działaniami oraz dlaczego podejmujemy takie, a nie inne decyzje zakupowe. Jesteśmy przekonani, że rozmowy z naszymi wspaniałymi gośćmi będą niezwykle inspirujące i pozwolą nam lepiej zrozumieć nie tylko rolę branży finansowej, jako instytucji zaufania publicznego, ale także każdego z nas – konsumenta, który podczas codziennych wyborów zakupowych decyduje także o tym, jakie firmy otrzymują jego poparcie - mówi Artur Nowak-Gocławski, prezes zarządu Fundacji Będę Kim Zechcę, organizatora konferencji oraz autor projektu Nienieodpowiedzialni.

Podczas tegorocznej konferencji prelegenci będą rozmawiali m.in. o konsumpcjonizmie i jego relacji z finansami – w jaki sposób kontrolowane są zachowania konsumentów na rynkach finansowych? Kim jest współczesny konsument? Poruszony zostanie również temat przywództwa, mechanizmów samooszukiwania się i fałszywych autorytetów. Wśród prelegentów znajdą się takie osobistości, jak: ks. Adam Boniecki, Henryk Wujec, prof. Dariusz Doliński, prof. Andrzej Falkowski, prof. Przemysław Czapliński, Zuzanna Skalska, dr Aleksandra Przegalińska, prof. Anna Giza, Jerzy Bańka, dr Małgorzata Bonikowska, Przemek Gdański, prof. Dominika Maison, Eliza Michalik, Adam Parfiniewicz, Sylwester Pedowicz, Zofia Sanejko, dr Tomasz Sobierajski, Agnieszka Wachnicka, prof. Olaf Żylicz, prof. Krystian Jażdżewski.

VI konferencja Nienieodpowiedzialni odbędzie się 7 listopada 2018 r. w Centrum Konferencyjnym Polin w Muzeum Historii Żydów Polskich w Warszawie. Pomysłodawcą projektu Nienieodpowiedzialni jest ANG Spółdzielnia, głównym organizatorem Konferencji Fundacja „Będę Kim Zechcę” - powołana przez ANG, a współorganizatorem m.st Warszawa. Partnerem Merytorycznym tegorocznych Nienieodpowiedzialnych jest Uniwersytet SWPS, natomiast patronat honorowy objęli Konfederacja Lewiatan, Związek Banków Polskich oraz Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Udział w konferencji jest bezpłatny.

Partner Strategiczny: Bank BGŻ BNP Paribas.

Partner Główny: Orange Polska.

 

Partnerzy Wspierający: Fundacja Rozwoju Rynku Finansowego, IKANO Bank, MACIF Życie TUW, Santander Bank Polska. Partnerzy Konferencji: Grupa BIK, Eurobank, Nationale-Nederlanden, Ultimo.

Patronat Medialny: Rzeczpospolita, Business Insider, Be Navigator, Biznes(nie)Etyczny, Odpowiedzialny Biznes, PRNews, PRoto.

Inicjatywy Partnerskie: Igrzyska Wolności, Koalicja Prezesi-wolontariusze, Open Eyes Economy Summit, Sieć Przedsiębiorczych Kobiet. Organizacje Partnerskie: Fundacja na rzecz Standardów Doradztwa Finansowego, Fundacja Integracja, THINKTANK, Towarzystwo Naukowe Prakseologii, Konferencja Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce.

Więcej szczegółów oraz bezpłatna rejestracja na konferencję na stronie: http://2018.nienieodpowiedzialni.pl/

 

O Nienieodpowiedzialnych
Nienieodpowiedzialni to projekt zainicjowany w 2013 r. przez ANG Spółdzielnię oraz fundację "Będę Kim Zechcę". Idea projektu odwołuje się do zrównoważonego rozwoju, odpowiedzialności i zaangażowania społecznego branży finansowej. W ramach projektu  zorganizowanych zostało już pięć konferencji, prowadzony jest również portal www.nienieodpowiedzialni.pl, a raz w roku wydawana jest gazeta podsumowującą działania w ramach projektu. W 2018 roku, w ramach Nienieodpowiedzialnych została wydana książka „Rozmowy o odpowiedzialności”.

O Fundacji „Będę Kim Zechcę”
Fundacja została powołana do życia w 2013 roku przez ANG. Od grudnia 2016 r. posiada status Organizacji Pożytku Publicznego. Najważniejsze inicjatywy fundacji skupiają się wokół edukacji finansowej i wsparcia przedsiębiorczości młodych ludzi oraz promocji etyki i odpowiedzialnej sprzedaży. W ramach fundacji działa program wolontariatu pracowniczego, którego uczestnicy prowadzą warsztaty dla dzieci i młodzieży dotyczące finansów oraz odpowiedzialnej przedsiębiorczości.

O ANG Spółdzielni
ANG Spółdzielnia to profesjonalna organizacja pośrednictwa finansowego, która posiada oddziały na terenie całej Polski. Z organizacją współpracuje ponad 800 osób, w tym 270 spółdzielców. Jej partnerami biznesowymi są wszystkie najważniejsze banki i towarzystwa ubezpieczeniowe w kraju. Spółdzielnia powstała w roku 2010, jako alternatywne dla korporacji miejsce pracy dla doświadczonych ekspertów kredytowych i ubezpieczeniowych. Formuła spółdzielni gwarantuje członkom współwłasność i współdecydowanie o kierunkach działania Spółdzielni.  ANG Spółdzielnia jest organizacją, która przywiązuje dużą wagę do tego, aby być firmą odpowiedzialną społecznie i rozwijającą się zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Jako jedyna w branży pośredników finansowych wydaje roczny zintegrowany raport społeczny.

 

 

Brandscope
autor

Brandscope